http://www.youtube.com/watch?v=M7KH4V5cpnk
Buranın kişisel ve elbet taraflı bir sayfa olduğunu bazı okurlara hatırlatmak isterim. Rekabetteki tatlı takılmalara her zaman varım. Bunlar futbolun güzellikleri. Yok Katalanmış, yok ayrılıkçıymış, yok kralcıymış tekrar söylüyorum benim bunlarla işim yok. Ben Barcelona izleyerek büyüdüm, kendi içinden çıkardığı, benimsediği sistemini imrenerek takip ettim ve bu yüzden hayranı oldum.
Yenilince rakibin hakkını veren, kutlamalarını bile paylaşan bana belaltı vuran ve küfürlerle sevdiklerimin hatrını soranlarla elbet bir gün bir yerde karşılaşırız.
barcelona gelmiş geçmiş en mükemmel takımdır. Ben de çok severim barcelonayı ama madridin kazanmasını istemiştim sırf mourinhoyu sevdiğim için. Fakat sana böyle saçma salakça küfür edip beyinsiz yazılar yazanlara edilecek çok küfür var fakat onları bu beyinsizlikleriyle başbaşa bırakmak gerekir.
Kimse tarafsız değildir. tarafsız olmak zorunda da değildir. beğenmiyorsan izlemezsin takip etmezsin…
Beğenerek takip ediyorum böyle devam et bence.
bu arada adamlar kasap gibi adam öldürmek için oynamışlar yaa:)
ya arbeloa ve ramosun d.villa’yı kaldırışları yok mu gül gül ölüyormm =)))))
yalnız barça bitikkk bittiler artık en büyük madrid
Koray küfür edenleri takmayacaksın hiç bir zaman. Onlar ne sevinmesini ne de tartışmasını bilirler. Ama senin yaptığında biraz ayıp. Burada her maç sonrasında, her maç öncesinde özellikle Real Madrid ve CR7 hayranlarını tahrik edecek boyutta yazılar yazdın, resimler paylaştın. Yok 5 atarız, yok şöyle yaparız, yok şöyle olur.
Delikanlı gibi söyle;
– Kazansaydı eğer Barcelona bu videoyu yayınlarmıydın?
– El Classico sonrasında Messi’nin 1 metreden insanların üzerine şut çekmesini neden yayınlamadın veya yorumlamadın?
– 117’dakikada Ronaldo kaptırmış giderken Adriano’nun arkadan salladığı tekmeyi neden yayınlamıyorsun?
– Busquets’in omuz omuza mücadelede bile suratını tutmasına neden yorum yapmıyorsun?
– Her müdahalade suratını tutan, yerlerde kıvranan Busquets’e neden tek bir yorum yok?
– Inter maçında suratına darbe almamasına rağmen yerde acı içinde (!) kıvranan Busquets’e neden tek bir yorum yapmadın?
Hep kasap Madrid, hep kasap Madridliler. Peki ya faulun dozajını ayarlayamayan, maç boyunca numaralar yapan, suçsuz insanların üzerine 1 metreden şut çekenler çok karakterli öyle değil mi? Madridliler faul yapınca “insan değil” ama Barcelona’lılar her türlü çirkefliğe başvurunca, insanların üzerine şut çekinde “karakterli çocuklar.”
Sende haklısın.. Tamamen ezilen, eziklik kompleksi içerisinde bir takım var. Lig kupasından tut, Şampiyonlar Ligi’ne, Kıtalararası Kupa’ya kadar herşeyde rakibine fark atmış bir camianın bu kadar nefret edilmesi gayet normal. Bir kıskançlık, bir eziklik. Biz ayrıyız diyerek İspanyol değiliz diyerek, Katalunya İspanya’da değildir diyerek kendisini ayrı göstermeye çalışan bir camia. Ama en güzel cevap Mestella’da yankılandı bu ayrımcı Katalanlara ve haliyle senin gibi Madrid düşmanlarına da. Duymuşsundur belki; “SOMOS ESPANOL!”
Birde bir gerçek var; “Mas que un club Barça.. SI, UN E CIRCO!”
Sevgiler.
Barış.
futbolun hep ofansif yönünü seviyoruz.iyi bir savunma örneğini çoğu kimse beğenmiyor beğenmek istemiyor.sonuçta kişisel tercih.ama madridin yaptığı savunma spartacus’u hatırlattı bi ara bana…
@Barış; Bak ne diyorum burası kişisel ve taraflı bir blog. Benim blogum. Hiç bir zaman objektifim demedim. Olmak gibi bir zorunluluğum da yok. Ben burada Barcelona ile ilgili bazı şeyleri paylaşırken ne ana sövdüm ne avrat. Benim takıldığım bu arkadaşlar. Yoksa rekabete, atışmaya, kızdırmaya kızdırılmaya her zaman varım. Bir çok insanla da bunu yaşıyorum ki güzel olan da bu.
Sen onu niye yazdın bunu niye yazmadın diyorsun hala. Hea o zaman ben yazmadığım herşey için her türlü hakareti hak ediyorum demek yani. Yazmak zorunda mıyım? Değilim… Tekrar söylüyorum burası bir şahısa ait bir site. Tebrik ederiz mükemmeldiniz diye yazdığım yazıya bile Mourinho ananı bilmem ne yaptı mı diye yorum yazan adam var ben daha ne diyeyim sana…
Bir de hala “Biz ayrıyız diyerek İspanyol değiliz diyerek, Katalunya İspanya’da değildir diyerek kendisini ayrı göstermeye çalışan bir camia.” filan yazıyorsun. Benim bunlarla işim yok. Barış sloganlarını rica ediyorum başka yerde at.
aferin baris. ne guzel de anlamissin koko’nun dediklerini de dosenmissin buraya. aferin.
Barış çok fena haklı …
valla ben ağar madrid taraftarıyım ve kıl oluyorum böyle videolar postlar yayınlandıkça bu sitede AMA bu sadece içten bi kıl olma aslında futbolun doğası yani burası tarasız bi site olmak zorunda diil, öyle de davranmıyo zaten, güzelliği samimiyetinde bence, yazdığın postta da gayet haklısın, arada çok tahrik olunabiliyo ama belki de e önemli olay saygı, bu sitede hiçbir postta birine küfür edilmedi yada başka bişey söylenmedi, neden yorumlarda bu insanlara saldırılıyo, millet bak mesii şöyle yaptı falan diyo, ya zaten onu yazan da okuyan da bilio
bunlar yorumdur açın sözlüğe bakın yorum ne demek
severek okumaya devam edeceğim!
@ Muzo – Koko kardeşler,
Herhangi bir şekilde size karşı birşeyim yok. Amma velakin burada 5-0lık maç sonrasında veya herhangi bir El Classico öncesinde, sonrasında blogda “Gelir 5 atarız, şöyle yaparız, böyle yaparız” diyorsanız bu insanları tahrik etmektir. Takip eden kitle var, Madridlisi, Barcelonalısı, Valencialısı, Bilbaolusu.. Kim ararsan var tıpkı Galatasaraylısı, Fenerlisi olduğu gibi. Siz bu insanlara “Rahatsız oluyorsan takip etme” diyemezsiniz.
Bu döşemek, dayanmak veya yanlış anlamak değil. Eğer yukarıdaki video yayınlanıyorsa bu taraflıdır ve sadece olaylara tek pencereden bakmaktır. Barcelonalıların yaptıklarını görmezden gel, sadece Madridliler yapıyormuş gibi davranarak hem yanlış yönlendirme yapmış oluyorsunuz, hem sadece tek bir pencereden bakıyorsunuz hemde insanları zan altında bırakıyorsunuz.
Bu videoyu yayınlayıp yukarıda bazı saydıklarımdan bir tanesine bile değinmemek ayıptır. Bu şunu demektir. “Bakın siz yendiniz ama böyle yendiniz. Bizim tek bir hareketimiz yok, hiç birşey yapmadık.” Sizin buradaki videonun yayınlanmasından sonra ortaya çıkan sonuç budur.
Küfür konusuna gelince, yukarıda da bahsettiğim gibi. Küfür eden insanlar, tartışmayı bilmeyen, kutlamayı da bilmeyen insanlar. Ben buraya gelip sana “Ronaldo nasıl …” diye bir cümle kurmuyorum farkındaysan. Ve bu insanları takmaman gerektiğini, bu insanların aciz, ezik olduğunu da belirtiyorum üstüne basa basa. Ne kutlamasını, eğlenmesini ne de tebrik etmesini bilirler. Bu yüzden takma kafana boşu boşuna diye üzerine basa basa söyledim ve hatta o “dayayıp döşediğim” (!) yorumun en başında söyledim.
Uzun lafın kısası Koray hakaret ettin veya ediyorsun gibi bir kelime kullanmadım. İnsanları maç öncesinde provake edip, tahrik edici yayınlar yapıp sonrasında burada hiç birşey olmamış gibi davranman, yenildikten sonra hakemlere suç bulman, +100 olmasına rağmen depar atan Di Maria’ya, Ronaldo’ya, Marcelo’ya, Ramos’a; çok net gol pozisyonlarını çıkartan Casillas’a ayıptır.
Bırak biz sahadaki oyundan zevk alalım, işin skor tarafında da birbirimize bazı sınırları aşmadan takılalım, kızdıralım. Ama bu şekilde değil. Böyle aşağılarcasına, insanları provake edercesine veya beraberlik sonunda “Aferin bir puan aldınız, gelişme var” gibi tahrik edercesine değil.
Barcelona bloglarından daha beter vaziyette bir Barcelona blogu olduğunun farkındayım zaten, taraflılık konusunda 🙂 Yalnız eğer varsa ortada bir yanlış hep birlikte yanlış diyelim veya doğru diyelim. Bu oyun sahada oynanıyor, güzellikleriyle eğleniyoruz hepimiz. Sahadaki emeği görmemek, mücadeleyi inkar etmek veya yapılan sertliklerin, faullerin sadece Madrid’lilere ait olduğunu iddia edip bunu bu şekilde lanse etmek çok çok özür dilerim ama at gözlüğü takmaktan başka birşey değil.
Sevgilerimle,
Barış.
kokocum karsilasicagan zaman benimde haberim olsun bilirsin hobimdir!
@Barış; Evet taraflıdır Barış taraflı bunun aksini iddia eden yok zaten neden anlamıyorsun. Tarafsız yayın yapan bir spor sitesi olsa dediğin herşeye değinmeli belki ama burayı takip edenleri düşünürek kim ne der diye kaygılarla yazacaksam bu blogun kişiselliği nerede kalır? Olaylara kendi penceremden bakıyorum evet kimseyi yönlendirmek gibi bir eğilimim de yok ki insanları yönlendirmek benim ne haddime. Beğenen okumak isteyen okur. Okuduğunu beğenmeyen karşıt düşüncesi olan da belli ahlaki değerleri bozmadan yorumunu yapar o da her zaman yayınlanır. Kimseye beğenmiyorsan takip etme demiyoruz. Küfür etme insanın yazma şevkini kırma diyoruz. Bak tekrar söylüyorum yazdığım yazılara yapılan en ağır yorumları bile yayınlıyorum ben burada. Tahrik olan varsa cevabını verebiliyor ama ana avrat söverek değil.
Bir de bu videoyu maçtan 2 gün sonra yayınlamışım o seni rahatsız etmiş yenilgiyi hakeme bağladığımı düşünmüşün ama maç bittikten sonra gecenin bilmem kaçında yazdığım tebrik yazısına değinmemişsin.
https://www.footballove.com/2011/04/21/tebrikler-madrid-tebrikler-jose/
O zaman çok özür dilerim ama sen de olaylara at gözlüğüyle bakıyorsun. Ya da bence taraflısın ki bence gayet doğal. Bir de şu maç öncesi hiç bir zaman 5 atarız filan demedim. Rosell’in açıklamasına yer verdim ki o zaman da ne kadar talihsiz bir açıklama olduğunu belirttim ama yine taraflıyım ve olaylara kendi penceremden bakıyorum.
https://www.footballove.com/2011/03/31/sacma-gereksiz-yakisiksiz/
https://www.footballove.com/2011/04/04/rosellden-5-0-ozru/
https://www.footballove.com/2011/04/01/5-0-polemigi/
hala madrid. hadi devam.. 🙂
@Baris
Madrid Blogu kursana bizde orayi takip edelim.
cCc Büyük Jose cCc diyerekten tartışmayı kapatalım
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207595_10150171975352262_661037261_6629077_7437418_n.jpg
adam ben taraflıyım diyo zaten tartışmanın bi manası yok ki ayrıca o anaya bacıya laf atanlarada bi sözümüz var (kalabıkta artistligın tenhada özrü olmaz).. ben de madridliyim ama baştada dedigim gibi rengi bellı bı blok burası ayrıca yayınladıgı şeylerde gayet güzel çogu net de yok bunlar …ama bu lafı da sevdim Mas que un club Barça.. SI, UN E CIRCO…..
barcelona yenildi blogun kimyası bozuldu sakin olun beyler bu ne ilk ne de son mağlubiyetiniz.çok büyük takımsınız nou camp ta alırsınız öcünüzü =) Hala Madird
Yahu burası bir BLOG! neyin tarafsızlığı peşindesiniz ben anlamıyorum.Tarafsızlığın,tarafsız diye geçinen medya organlarında içi boş,süslü bir kelime olarak kaldığı Türkiye şartlarında bunun kavgasını bir Blog sitesinde yapmak inanılmaz ironik geliyor bana:)
Böyle saçma bir mevzuyu haddini aşarak küfüre götüren insanlara ise bişey demiyorum zira o kendi beynini kendine hakaret etmekle meşgul ederken ben ne desem boş.
videoyu takip ettim çoğu pozisyonda hakem foulü vermiş pozisyon geçiştirilmiş değil. bir carvalhonun piqueye hareketi var bence foul deil , bir de arbeloa ki gerçekten kart gerekirdi. bence barış dediklerinde biraz haklı çünkü insanlar (en azından ben) buraya ilk gelişimde barcelona yanlısı olduğunun farkında değildim, sonradan farkettim. eğer böyle bi durum varsa altta gsli ve fbli kardeşler dediğiniz gibi bir açıklama veya poster vs koyarsınız görürüz ona göre okuruz. bir de taraflı olmak başka gerçekleri çarpıtmak başka bir bu bir de mischastyle diye bi site var sanki burdaki fb websitesinin barcelona şubesi. saygılar
Bu video barcelonaya yapılan faulleri gösteriyor.Ben bu maçta hakemin vermediği tüm faulleri gösteren bir video görmek istiyorum.Hakem kartına başvurmadı ki.
Ayrıca bu iki maçta da rakibini oynatmamaya yönelik bir futbol benimsedi ve başardı sayılır.Esas mücadele cl yarı finalleri olacak.
bu da bir foto:http://i53.tinypic.com/2hf507p.jpg
Benim fikrimde gereksiz tartışma olduğu yönündedir.Şöyle ki birincisi yazı da taraflı olduğu belirtilmiş.Dahası maç gününden sonraki sabahta tebrik postunu Anti-Madridista olarak bende okudum.Real Madrid güzel bir galibiyet aldı ve en sevdiğim transfer Di Maria muhteşem oynadı.
Mourinho’nun da özellikle Messi’nin kanadına bu iki oyuncuyu yerleştirip hareket alanını daraltması da takdire şayan bir harekettir.Messi,Villa,Pedro ve özellikle Alves bana göre döküldüler.Mourinho ve ekibine bir övgü daha yapmak gerekirse yıllardır birbiriyle oynayan bir takıma karşı yeni kurulmuş bir ekip ve yeni bir takdir üretmek o kadar zordur ki bunu işin içinde iyice bulunmayanlar kesinlikle tahmin bile edemez.Bu noktada da alkışlar yine Madrid ekibine. Gördüğünüz gibi Sezar’ın hakkını Sezar’a verip at gözlüğüyle bir yorum yapmıyoruz.
Lakin şöyle bir durumda var.Ben de açıkçası hakemin maçı tam olarak kaldıramadığını düşündüğüm için bu videoyu haklı görüyorum.Sert oyunundan dolayı sarı kart Arbeloa’nın daha sonra adını çok fazla duyamadık.Yukarıdaki videoda yapılan faullerden birkaçına daha sarı kart çıksaydı işin rengi elbette ki değişicekti.İlk yarıda muhteşem oynayıp ikinci yarı gayri ihtiyari yorulan Madrid’in yapacağı tek şey faul olacaktı ki öylede oldu istatistiklere bakarsanız ikinci yarı yapılan toplam faul (Madrid tarafında) ilk yarının iki katından fazla.İşte bu noktada oyunun gidişatı değişecekti.Herkesin şahsi fikri ben videoya bu perspektiften bakıyorum.Yine söylüyorum ilk paragrafı da göz önünde bulundurun Madrid öyle ya da böyle güzel oynayarak bir galibiyet aldı.
Son olarakta “Roma non fu fatta in un giorno”.Roma bir günde kurulmadı bir günde yıkılsın.27’sinde devler arenasında çok farklı bir maç olacak.Umarım o maçtan sonrada yine aynı kişilerle yorumlarımızı paylaşırız..
Saygılarımla
Umut
harbi abartmışlar hea
Ohooo arkdaş Türk insanı her konuda bölünmeyi ve tartışmayı ne kadar çok seviyor.Konu Real Madrid – Barcelona rekabeti.Koray ne kadar tahrik etse bu takımları tutma amacımızın eğlence olduğunu hatırlamak lazım.Evet Koray bişiler yazıyor taraflı sonra bizde cevap veriyoruz (küfür hakaret içermenden) bunun eğlencesi burda laf dalaşı yapıyoruz.
Bazı şeylerin asıl amacı unutuyoruz.Biraz rahatlayın o içinizde ki nefret bırakın bazı şeylerde sadece eğlenmeye çalışın.Bir yapın bunu çok keyif alıcaksınız.
@KoKo B. sende çok ciddiye almışın.Kendi düşüncesi olmayan yazabildiği tek şey küfür olan bir insanlarla elbet bir gün bir yerde karşılaşsanda yönünü değiştir.Çünkü onları muhattab almaman lazım.Tabi bunları söylemesi kolay oluyor.Her seferinde küfür ve hakaret eden birilerine de bişiler söylemeden durmak zor.
özet geçeceğim. bu blogu okumamı bir arkadaşım tavsiye etti ve o günden beri takip ediyorum. paylaşımlarınız çok güzel ve eğlenceli. zaten sitenin adı “footballove”. futbol sevgisinin içinde fanatizm ve taraf tutmak vardır. futbolu futbol yapan budur. ve ayrıca bu blogda taraf tutulduğunu (man utd, barça vs.) gördüm ancak hiç rahatsız olmadım. niye olayım ki? ne küfür yiyorum ne hakaret. ne güzel işte futbolun cilveleşmesi bu barça 5-0 yener birileri alay eder, gönderme yapar. bunlar da olmazsa kusura bakmayın ancak değil bu blogu, futbolu takip etmeyin. burası siyasi arena değil, savaş meydanı değil, alt üstü futbol. birkaç küçük espri sizi rahatsız etmesin lütfen.
saygılar, yazıları yazmaya tam gaz devam, lütfen aldırmayın böyle saçma geri bildirimlere
Ben Baris’in footballove ile ilgili yazdiklarinin altina imzami atarim, kelimesi kelimesine katiliyorum.
Ben 2 sene oncesine kadar Barcelona’yi tutan birisiyken, bu blog yuzunden Barcelona’dan sogudum ve de fanatik bir Real Madrid’li oldum. Mourinho geldikten sonra iyice fanatiklestim. Bu blog’un Barcelona’nin La Masia’sindan, Guardiola’sina kadar, Cruyff’undan, Camp Nou’suna kadar pofpoflamasindan dolayi bende Barcelona nefreti olustu. Barcelona 5 attiginda bir hafta boyunca burada Barcelona okuduk, Barcelona seyrettik.
Barcelona baskani, “Gene 5 atariz.” dediginde burada yazildi.
Pique’nin “5” yapan fotografi buraya koyuldu.
Valdes’in “En son Real Madrid bizi yendiginde televizyonlar siyah-beyaz idi” dediginde buraya post girildi.
Simdi tek bir sey soruyorum.
“Noldu Barcelonali kardesler?”
Gecen sene oldugu gibi, bu sene de boyunuzun olcusunu aldiniz. Barcelona total-futbol’unu finale gelene kadar oynar, finalde de kupayi Mourinho alir.
Benim 2 seneden cikardigim ders budur. Buralar 10 gun sonra daha da senlenecek 🙂
Hepinize iyi eglenceler.
@Genco; Vay be millete tuttuğu renkleri değiştirtebiliyormuşum ben blog yazmayı bırakıp daha ciddi işlere bulaşayım iyisi mi… Bu arada Valdes’in sözlerini senin gibi birileri renk değiştirmesin diye buralara yazmamıştım. Başka yerleri de footballove diye okuyorsan sıkıntı var demektir.
Bir de geçen sezon olduğu gibi boynumuzun borcunu almayı anlayamadım? Barcelona Real’i her iki maçta da yendi Mourinho’nun Inter’ine elendi ki o zaman da hakkını verdik;
https://www.footballove.com/2010/04/29/kilidin-boylesi/
Bence sen önce Real Madrid’li mi oldun yoksa Mourinho’lu mu ona karar ver… Ben seni yazılarımda hangi tarafa çevirdim merak ediyorum.
Ya birakın bu isleri Baris ve Genco, bir blogun ne oldugunu sasirmisiniz, burda istedigini yazar blog sahibi, hic bir zaman tarafsiz olmak zorunda da degildir, blogun guzeligi bu zaten, hosunuza gitmiyorsa, sizin gibilere hitap edecek coooook yer var bu koskoca webde…
Bos isler bunlar, geciniz….
@Koko: Millete tuttugu takimi degistirtmiyorsun, senin sempati duydugun takimdan nefret ettiriyorsun. Arada buyuk bir fark var. Insallah sayende Galatasarayliligimdan sogumam.
Ben Mourinho’yu Porto ile UEFA’yi kazandigindan beri seviyordum o yuzden Barcelona’nin karsisina ciktiginda da Inter’i desteklemistim, Ispanya’da da Barcelona’nin en buyuk rakibi diye Real Madrid’i tutuyordum, Mourinho bu sene Real Madrid’e gelince voltran tamamlandi ve fanatik bir Real’li oldum, sayende.
Tamam, yanli yorum yapiyorsun eyvallah, bir sozumuz yok ama madem bu kadar yanli yorum yapacaksan, blog’un renklerini de Barcelona’nin renkleriyle degistir olsun bitsin.
Barcelona su kupayi kazansaydi, buralari 5 sayfa postlarla video’larla, resimlerle senlendirirdin ama Madrid kazandiktan sonra bir post ile gecistirmeye calisiyorsun.
Neyse, 10 gun sonra Barcelona elendiginde bakalim onu da bir post ile gecistirebilecek misin, gorecegiz.
@genco; tabii burası ulusal spor sitesi herkese eşit mesafede olmalı sen haklısın. hala madrid. bir de senden kaç tane var takımından nefret ettirdiğim bilmek isterim. sen de gariplik yok benim yazılarım suçlu yanlış anlama. her gün bilgisayarını ele geçirip zorla okutuyoruz nefret ettirmek için.
@Genco sen on gün sonra burda ol tekrar yorum yap o bize yeter ztn uzatmaya gerek yok..