Yılın 11’i

yilin11i
büyütmek için resmin üstüne tıkla

Benim için 2008 yılının en iyi 11’dir bu. Kaleye Buffon’u koymak isterdim ama uzun süredir seyredemiyoruz ki kendisini. Sağda Maicon Inter’in en önemli adamlarından biri. Müthiş bir performans gösteriyor. Puyol defansın bel kemiği. Sağa sola ortaya nereye koysan oynar, hata yapmaz, bir de üstüne takımı ayağa kaldırır. Chiellini Juventus’un başarısının en önemli yapıtaşlarından biri. Solda ise Evra mı, Zhirkov mu diye çok düşündüm ama Euro 2008’de Zhirkov beni benden aldı.

Orta sahanın sağında şımarık piç Ronaldo. Sevseniz de sevmeseniz de pek itirazınız olacağını sanmıyorum. Xavi gibi adam ben görmedim. Yıllardır büyük keyifle izliyorum. Barcelona makinasının ana dişlisi. Gerard’a söze gerek var mı? Bu takımın dahi kaptanı. Tek başına takım. Solda Kaka, ama forvetlerin arkasına içe girerekten oynayacak, soldan Zhirkov akar durur zaten.

Messi herhalde dünyanın en iyisi. Marke eden etmeye çalışan düşünsün. Villa ise müthiş bir 2008 geçirdi. Barcelona 35 milyonluk bir teklif yapmış taze. 40 milyondan açarız kapıyı demişler..

Sizin 11’iniz nasıl olurdu? Buyrun yorumlardan yakın.

“Yılın 11’i” için 9 yorum

  1. 3 tane itirazim var:)

    Defansta Chiellini yerine istikrar abidesi John Terry, orta sahada Xavi’nin yerine kendini her gecen gun dahada gelistiren Iniesta ve fovette Villa yerine top robotu Ibrahimovic.

  2. Terry’yi sevmiyorum. Cok net. Iniesta muthis bir oyuncu ve harika bir cikis yakaladi ama once Barca’da kessin Xavi’yi oyle gelsin. Zlatan milli takimiyla hep triska, onlari da bi sirtlasin soz koyucam en iyi 11’ime. 🙂

  3. Iniesta Xavi’yi sezon basi kesmisti zaten ama sanssiz bir sakatlik yasadi. Zlatan’a gelince, zaten Isvec milli takimi triska son senelerde tek basina ne yapsin? En iyi 11’e koydugun Villa Isvecli olsa takimi tasir miydi?

  4. evveeet bir 11 de benden gelsin bari…

    Bence kaleci Julio Cesar (Inter) iki senedir Italya’nın en az gol yiyen kalecisi..gecen sene deivid in sutu onun sansızlıgıydı 🙂 ama bir dusunun..
    Maicon- Puyol-Terry-Evra
    Senna-Xavi
    Messi-Kaka-C.Ronaldo( ribery yedek)
    Torres- veeeeee torresin yanında daha cok is yapacagından Eto’o !! bu sezon oynadığı toplam 20 macta 18 gol..Barca ya geldiginden beri 162 macta 110 gol. Bu arada koraya katılıyorum..ibrahimovic kesin girer ama ben yılın 11 i nin yanı sıra iyi çalışacak bir 11 e kaydım biraz.Saygılar sevgiler 🙂

  5. @koko ayakta uyuyosun be hocam. iniesta’nın xavi’yi kestiğin zaman dediğin zaman geçen sene xavi’nin diz sakatlığı geçirdiği zaman.

    @emre 3-0 hükmen mağlupsun sen. 😉

  6. kokosu.. atiyosun

    ligin ilk yarisinda xavi’nin ilk 11 oynamadigi mac sayisi 1. butun maclari suradan gorebilirsin. maclarin yanindaki info linklerine basarak da ilk 11’leri gorursun.

    bilbao deplasmani haric hepsinde de xavi yaziyo.

    bosuna demiyoruz barca’nin yapi tasi diye, first player on barca’s team sheet 😉

  7. oha emege saygisizlik derim ben buna fbli adam 12 de koyar 14 te onemli olan turk futbolu:) ne demisler: something hepind, evriting is samting hepint. Unfortunately.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir